суботу, 4 жовтня 2014 р.

Борис Акунін "Азазель"

Велика сила інтернету. Щойно автор улюбленого книжкового блогу пише про книгу Акуніна, ця книга у списку на прочитання пролазить з надцятого  місця в першу десятку. І, як виявилося, недаремно.  Бо книга справді класна.
І хай детективна лінія сюжету (точніше, її розв'язання) викликало тільки посмішку. Та плювати на той сюжет, коли тут така монументальна робота з відтворення описуваної епохи! =)
Знімаю перед вами капелюха вдруге, пане Акунін. Цього разу за вашу літературну майстерність.
Та й герої мені сподобалися. Акунін описує їх з добродушним гумором, оригінально та цікаво. 
Особливо мені сподобався корсет "Лорд Байрон". Ну то таке.
Отож цю книгу я всіляко раджу.
А поки я вирішую моральну дилему купувати книгу цього автора чи не купувати книгу російського видавництва ви можете скачати "Азазеля" тут
Любіть Україну. І читайте хороші книги не зважаючи на громадянство автора (може у вас вийде, раз у мене не виходить)

2 коментарі: