неділю, 9 листопада 2014 р.

Ольга Чигиринська "Справа вогню"

Я двічі починала читати книги пані Чигиринської, але вони були такими непростими як розумово, так і морально, а у мене була сесія... А після сесії знаходилися книги легші, простіші і я знову відкладала в довгу шухляду твори цієї авторки. Але цю книгу я твердо вирішила прочитати, адже вона відрізняється від класичного фентезі місцем дії - Японією часів Бакумацу та Мейдзі - та чесним дотриманням історичної правди. Та й книга виявилася легшою за попередні і щойно я розібралася в іменах, як вже жила разом з героями твору, страждала від безсилля, дивлячись як горить тисячолітня столиця, сумувала за загиблими, шукала схованого в темряві ворога. І не встигла кліпнути, як історія скінчилася. А мені мало.
Взагалі я була приємно здивована японськістю тексту. Повість настільки японська, наскільки це можливо, особливо якщо згадати, що авторка - українка. Герої вийшли надзвичайно живими і навіть відразливий образ Міури виписано так, що я можу лише схилити голову перед майстерністю авторки і покірно визнати, так добре ніколи не напишу.
Історичних реалій у повісті безліч, чому я була дуже рада. А ще до цих історичних реалій додаються виноски-пояснення, що радує ще більше. От лише класифікацію японських жінок "легкої поведінки" довелося гуглити самостійно. Ставлю це у докір автору, раптом виправить ситуацію :)
 Я можу писати ще багато, але все це будуть беззмістовні вигуки захоплення. Скажу лише, що це перша книга "вампірської" тематики, яка справді мене захопила. Я чекатиму виходу цієї книги українською мовою і лихо тому, через кого я її не дочекаюся.
Читати книгу онлайн можна тут. Я бідна студентка, тому чесно заплатити пані Чигиринській за її роботу не можу і прошу пробачення. Обіцяю виправитися за першої нагоди. Але найкращим варіантом була б можливість купити паперовий варіант.
Любіть Україну. І Японію теж, хоч вона і дивна як на наш європейський погляд)

Немає коментарів:

Дописати коментар