неділю, 19 жовтня 2014 р.

Діана вінн Джонс "Чарівники з Капрони"

Чергова книга про Крестомансі. Цього разу письменниця вирішила здійснити мрію половини людства і вигадала хороший кінець історії Ромео та Джульєтти. Але трохи передала куті меді і таких пар вийшло аж три. Але як на мене, це книзі не зашкодило.
Ця книга захопила мене майже так само, як перша і значно більше, ніж друга. От лише мені замало було Крістофера, що й не дало цій книзі дотягтися до "Дев'яти життів...". Ні, я розумію, що такого харизматичного персонажа й потрібно показувати зрідка, інакше у читача виникне передрозування. Але у моєму випадку вийшов дефіцит.
Пісня Капронського янгола латиною звучить чудово, а от у перекладі... Нарешті я маю за що полаяти росіян-перекладачів цієї серії.
Образи головних героїв  - Тоніно та Анжеліки - вдалися на "ура". Другорядні образи теж. Ну а образи котів у пані Джонс традиційно найкращі.
Питання через що ж посварилися двісті років тому Монтана і Петроккі залишилося відкритим і це чи не єдиний недолік книги.
Найбільше мені сподобалися мотиви безнадійної війни заради порятунку рідного графства. Цієї війни було мало, але мене зачепило.
 Капрону змогли врятувати. Не знаю як вам, але мені це дарує надію.
Підсумок: дуже й дуже хороша книга. Рекомендую.
Скачати можна тут. Читайте книги Діани вінн Джонс і любіть Україну так, як її персонажі люблять свою Вітчизну.

Немає коментарів:

Дописати коментар