четвер, 9 жовтня 2014 р.

Тед Вільямс "Війна квітів"

 Книга про революцію у світі ельфів. Вже це зробило її вартою моєї уваги. Про те, що автора вважають одним з найкращих письменників-фентезистів сучасності, я дізналася пізніше.
Тож сподіваюся, що маю право назвати свій відгук неупередженим. Хоча б щодо особистості автора.
Отож про книгу.
У ній ну дууууже довга прелюдія до дії, дуже багато про метання головного героя та його намагання розібратися куди він попав і де його речі. І мало того, заради чого я бралася читати "Війну квітів", а саме революції. 
Написана книга цікаво, але затягнутий вступ я ледве подужала. Він чудово написаний стилістично, але...
Після довжелезного вступу йде опис пригод головного героя в Ельфландії в комплекті з описом самої Ельфландії та політичних інтриг квіткових лордів. А десь ближче до фіналу автор згадує нарешті про революцію.
Революція мені сподобалася. І очільник революції, гоблін Ґудзик також сподобався. От лишень лінія з його сином виглядала дуже вже штучною.
Ще один недолік книги -невирішене питання енергії. Король з королевою зникли, заводи поруйновано. Де ельфи енергію братимуть?
Питання відкрите.
А у всьому іншому книга мені сподобалася. Хоча автор явно ідеалізує революцію, ал в цьому наші з ним смаки збігаються.
Скачати "Війну квітів" можна тут . Любіть Україну. І революцію теж, вони обидві варті любові.

Немає коментарів:

Дописати коментар