четвер, 25 грудня 2014 р.

Наталя Осояну "Наречена вітру", "Зоряний вогонь"

Прекрасні книги про море, піратів та живі (так-так, живі) кораблі. Мій захват такий сильний, що я не можу його нормально висловити і, певно, буду писати відгук в журнал. От лише здається мені, що авторка стільки накрутила, що їй не вистачить однієї книги, аби все це розкрутити...
А все інше - і вкраплення легенд, і герої, і світ, і мова - не викликали у мене нічого, крім сліпого захвату.
Якщо ж
бути відвертою, то я була в шоці, бо ніколи ще росфентезі не радувала мене такими прекрасними творами. Але Гугл прояснив ситуацію - авторка родом з Молдови. Мій шовінізм зітхнув із полегшенням :)
Скачати книги можна тут і тут. А я буду й далі мріяти якщо не про український переклад, то хоч про книгу молдавського видавництва, яку зможу купити, не жертвуючи принципами.
Любіть Україну. І Молдову теж)

Немає коментарів:

Дописати коментар